6 Nisan 2013 Cumartesi

Kuzenimi Çatıda Siktim

           Merhaba ben 18 yaşında sarışın ergenliğini doruk noktasında yaşayan bir gencim.Atletik bir vücudum var ve buda kızlara karşı çok çekici kılmakta. sizlere öz olmasa da kuzenimle olan sikiş hikayemi anlatacağım. Kuzenim benimle yaşıt ve güzelde bir kız . Sarışın yeşil gözlü hafif zayıf bir kız.Yaz tatilindeydik ve kuzenim tatile bize gelmişti. Bir gün evin çatısına sigara içmeye çıkmıştım. Saat akşam 9 gibiydi hava yeni kararıyordu.Ara sıra da kuzenimle sigara içmeye çıkardık.Ben sigaramı yakmıştım ve o an birinin geldiğini uydum baktığımda kuzenimi görünce rahatladım.Seslendim sende mş burdasın dedi yanıma geldi. Oda bi sigara yaktı . Çatını lambası yanıyordum ve üzerinde çok seksi bir tayt vardı. Daha önceden onunla ilgili hiç böyle düşüncelerim olmamıştı ama onu öyle görünce dayamadım ve sikim kalktı.üzerimde şort olduğu için sikim çok beli oluyordu. o arada çaktırmadan sikime baktığını gördüm ve küçük bi gülümsedi.Bende fırsata bu fırsat dedim ve konuşmaya başladım ve konuyu seks hikayelerine getirdim.O anda kendi okuduğu bir kaç seks hikayesi bana anlattı gülüştük.Derken ortam iyice erotikleşti ve bana hiç kimseyle seks yapıp yapmadığımı sordu . Bende kimseyle yapmadım ama çok merak ediyorum dedim oda bana aynı şeyi söyleyince acaba yapsak mı olur mu dedim ve güldüm :) Önce tabiki de olmaz dedi ama ben ısrar etmeye başladım kimse görmeyecek felan dedim ve ikna oldu önce yavaş öpüşmeye başladık ve kucağıma oturuverdi.İkimizde o kadar ateşliydik ki uçuyoduk resmen ve ben göğüslerini elllemeye başladım daha küçüktü ama çok tatlıydı ve derken tişörtünü çkardım kırmızı bi sütyen takıyordu.Arkadan onu da açıp memelerini yalamaya başladım.Ben yaladıkça o inliyordu daha çok inleticem seni dedim o arada elini şortumdan içeri attı ve sikimle oynamaya başladı.derken taytını indirdim ve kilotunu çıkardım amını daha yeni almıştı ve yumuşacık bembeyazdı. Amını yaladıkça kendinden geçti daha sonra sikimi ağzına verdim taşşaklarımı da yala dedim ve çok delice yalıyordu.Artık ikimizde uçmuştuk sik beni diyordu bende dayanamadım ve başladım sikmeye ilk başlarda çok acıttım ve biraz kan geldi.Bu defa götünden sikmeye başladım çok ateşliydik ve tam boşalacakken ağzıma ver dedi ve ağzına boşaldım. artık alışmıştık gidene kadar bir hafta sikiştik.Artık alışmıştık gittikten sonra msn de cam açıp soyunuyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder